Godnatt då gullefjun..

Tack för idag - slut för idag!
Nu ska jag sätta telefonen på ljudlös, ingenting ska få väcka mig imorgon. Jag ska ha sovmorgon med gott samvete eftersom jag inte börjar förrän framåt eftermiddagen..

Bara från det att jag skrev förra inlägget har ytterligare 85 personer tittat in här på bloggen :) Jag är så nyfiken hur ni så plötsligt hittat hit. tell me.

Nu ska jag gå och tvätta av mig allt smink, det är alltid skönt. imorgon ska jag satsa stenhårt på att dela ut prover på Clinique eftersom vi kommer att ha GWP (give away presents) på märket med start på fredag.. roligt va? Riktigt fina gåvor ligger i potten när man köper 2st valfria produkter från Clinique. Ett riktigt bra erbjudande om ni frågar mig. Jag längtar jättemycket för jag ska själv shoppa loss då så jag får den fina gåvan ;) Kanske blir det dom här produkterna:




Take the day off remover och 7-days scrub

ELLER

Ett puder och fuktcremen Moisture surge..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback