HEJ!

Jag börjar att bli förkyld..
Jag känner mig början till hängig i kroppen och det gör ont i bihålorna. Jag har ingen medecin hemma heller så jag antar att jag bara får hoppas att det inte bryter ut.. Jag ska i alla fall jobba hela helgen vilket ska bli roligt. Det var massvis med folk idag och imorgon kan det bara bli ännu bättre :) Idag bjöd jag dessutom på daimtårta. Jag valde den för att den var glutenfri och då Ella är glutenallergiker men jag vet inte om hon hann äta någon tårta?

Efter jobbet åkte jag upp till MM och hälsade på N och tydligen gjorde pappa samma sak! Vi strosade runt där ett tag och tittade på allt flashigt dom har. Sen blev jag och pappa hungriga så jag pussade N hejdå (han slutar inte förrän 22 den lilla stackarn) också åkte jag och papsen på MAX jättegott. Jag älskar att umgås med mina små päron! :)

Nu halvligger jag i soffan och slötittar på idol! Jag tycker Robin B är duktig ikväll. Se bara vad lite smink kan göra. Nästan alla hans acneärr trollas bort mouhaha..


Kommentarer
Postat av: SHOEBOX

Ja, visst var den fin ? :)



Nu var du väl lite elak, hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



Nu var du väl lite elak, hihi!]]> 199128;4ff023d5ddf2b32dffea269f 2008-10-31 20:19:08 -->