I love tv.

HALLÅ HALLÅ!!
Mitt internet har kånglat.. Det la av redan igårkväll och har inte velat fungera förrän NU. Vinnare av läppglanset har blivit informerad och mailad så nu återstår bara att jag får hennes fullständiga uppgifter så att jag kan skicka kalaset.. Det var populärt med tävling, därför funderar jag på att ha en ny tävling snart.. Nästa gång blir det troligtvis en mascara som ligger i potten..

Någon frågade i en kommentar var AA är. Bra fråga! ..För inte är det anonyma alkolister.. Det är Andra Avenyn som jag och N brukar se på svt.play varje söndag för då kommer det ut 3 nya avsnitt haha, så nördigt!

HÖRRNI, glöm inte bort att det är Prison Break ikväll 22.00
Jag ♥ Tv

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Kikar inte på nått av de där programen =)

Jag håller mig till Grey´s men börjar tröttna lite nu...blir så irriterad när de aldrig får vara lyckliga i mer än ett avsnitt!!!

Postat av: Ahrén

Nej, den har jag inte sett.

Som jag skrev tidigare är jag ofta trött på kvällarna nu och denna vecka när jag börjar tidigt är det värre=)

Ibland skulle det vara skönt att jobba i butik och ha sovmorgon =)



2008-10-20 @ 20:55:55
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Jag håller mig till Grey´s men börjar tröttna lite nu...blir så irriterad när de aldrig får vara lyckliga i mer än ett avsnitt!!!]]> 199128;4ff023d2ddf2b32dffea2641 2008-10-20 20:43:48 <![CDATA[I love tv.]]> /2008/october/i-love-tv.html http://ahren.blogg.se/

Som jag skrev tidigare är jag ofta trött på kvällarna nu och denna vecka när jag börjar tidigt är det värre=)

Ibland skulle det vara skönt att jobba i butik och ha sovmorgon =)



]]>
199128;4ff023d2ddf2b32dffea2641 2008-10-20 20:55:55
-->