Kim Fridberg Heiress

Åh åh ååååååhh!!
Jag har ju skrivit i ett tidigare inlägg att jag är helst frälst i Paris Hiltons parfym Heiress (jag vet att jag hittat den lite väl sent. den är ju ingen nyhet precis) jag tar mig gladeligen ett sprut på jobbet varje morgon. Anledningen till varför jag inte har köpt den själv är att jag ju faktiskt fyller år på onsdag och den är det enda som står med på min önskelista :) Fast ingen har i och för sig läst min önskelista så jag tror inte att någon vet om att jag vill ha den haha..

Imorse klickade jag in på dom vanliga bloggarna som jag brukar läsa och vips.. När jag klickade mig in på
Zandras blogg ser jag det här inlägget.. Precis som om det vore tillägnat mig :p Det där kitet vill jag verkligen ha! Och vilket otroligt pris sen - 399kr. Det  här fina kitet finns på Beautyplanet

Man får ett fint presentpaket med:
Heiress Edp 100ml
Body Lotion 90ml
Mini parfym med spray funktion.
Perfumed body stick


Klicka för att stänga fönster

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag tycker alla paris hiltons parfymer luktar gott, fast håller med att Heiress doftar klart bäst! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

]]> 199128;4ff023d3ddf2b32dffea265b 2008-10-23 11:33:31 -->