Kräftor is da shit

Det blev inga kräftor till frukost, det blev middag istället.
Jag och N har precis kommit hem efter en lång dag ute i det blöta vädret. Vi har varit på Eriks Hjälpen som har 50% på rubbet, dock var det sån sjukt lång kö att vi åkte därifrån lika snabbt som vi kom. Efter det åkte vi ut till birsta där jag köpte 2 par höststövlar och N köpte 1 par (bilder kommer) skor/finskor som han kan jobba i.

När det var färdigshoppat åkte vi in på Icamaxi och storhandlade precis som planerat. Så nu har vi både fisk och fläskfilé i frysen och en massa gott i kylskåpet.

Nu är vi nyätna. Vi har ätit kräftor med avokado och romröra *slurp*. N har nyss åkt iväg till sin bror och jag har precis satt mig i godanro framför datorn. Fortfarande öser regnet ner så självklart blev det ingen promenad idag heller. Därför ska jag nog rikta om tvn och snöra på mig pjuxen och gå på löpbandet istället..



Den här bilden är från kräftskivan hemma hos Sändy för minst 1 år sedan,
Men ack så roligt vi hade :)

Kommentarer
Postat av: sandra lindgren

Åhh vad roligt vi hade, kräftor är nog det godaste som finns...Jag vill se dig här på Lördag...kramen Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023ceddf2b32dffea2581 2008-10-02 20:45:17 -->