sova sova sova inventera

NU: Prison Break..

Egentligen borde jag verkligen sova nu. Jag som ska upp och inventera imorgonbitti inne i stan med start klockan 07.00 Jag kommer troligtvis inte ens att veta vad jag heter den tiden på morgonen men det ordnar sig alltid, det är mitt motto.. Dessutom tycker jag ju faktiskt jag att det är kul att inventera, vilket jag nog är ganska ensam om :) Jag tror i alla fall att man får igen allt man gör vid ett senare skeden i livet. Det bara är så!

Efter inventeringen ska jag träffa Elin över en lunch på stan. Det var en evighet sen jag var på stan. Det blir väl så när man jobbar i birsta (shoppingcenter utanför stan) antar jag..

Nej nu ska jag fortsätta att fördjupa mig i tvn.. och borsta tänderna!!

Kommentarer
Postat av: Tove

d låter bra d där med att tycka om invenstering.

Postat av: Victoria

sv: allt är toppen idag! hur är det själv?



ååå inventering. minns med skräck mina som vi hade där jag jobbade i sverige. en massa timmars monotont räknande. fyyy och usch. var är det du ska inventera någonstans? :)

2008-10-21 @ 00:51:37
URL: http://victoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023d2ddf2b32dffea2643 2008-10-20 22:24:19 <![CDATA[sova sova sova inventera]]> /2008/october/sova-sova-sova-inventera.html http://victoria.blogg.se/



ååå inventering. minns med skräck mina som vi hade där jag jobbade i sverige. en massa timmars monotont räknande. fyyy och usch. var är det du ska inventera någonstans? :)]]>
199128;4ff023d2ddf2b32dffea2643 2008-10-21 00:51:37
-->