Tack för uppvaktningen

God morgon!
Jag vill börja med att tacka alla som ringt, skickat sms och framförallt som kommit för at fira min födelsedag tillsammans med mig. det betyder jättemycket ♥ Igår var det fullt hus här hemma mellan klockan 16.00-22.30 och det var jättekul. Extra glad blev jag av de 4 sms jag fick från gamla vänner som jag inte träffat på jättelänge. Att ni fortfarande kommer ihåg min stora dag, det är vänskap!

Födelsedagen började med frukost på säng som jag skrev om i det tidigare inlägget. Därefter åkte jag, mamma och pappa ner på stan och åt god lunch på Viktora. Efter det var det bara att åka raka vägen hem och börja med tårtan som förövrigt blev väldigt uppskattad :)

Jag fick jättefina presenter bland annat en digitalkamera, en mini-videokamera, rixkuponger, egengjorda smycken, face mist (från body shop) rosor, en kudde till vardagsrummet, presentkort på åhlens, en jättefin ljuslykta och gott chaite av Elin + många andra fina grejer som gjorde mig glad!

Det var jätteroligt att du tittade förbi på kvällen Elin! Trots att vi inte ses lika ofta som vi vill längre så vet jag att du alltid finns vid min sida oavsett vad som händer och det älskar jag dig för ♥


Säg god morgon till födelsedagsbarnet, haha..




PS. ÅRETS FÖRSTA SNÖ KOM IGÅR, PÅ MIN FÖDELSEDAG!! :)


 

Kommentarer
Postat av: Faster

Tack för igår.

Jättetrevligt kalas och jättegott fika.

MUMS-MUMS.



Vilken hääääääärlig lägenhet ni har.

Skulle vilja flytta in :)

Allt är i tipp topp.



Kram från gamla Faster.

Välkommen på söndag.

2008-10-30 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Jättetrevligt kalas och jättegott fika.

MUMS-MUMS.



Vilken hääääääärlig lägenhet ni har.

Skulle vilja flytta in :)

Allt är i tipp topp.



Kram från gamla Faster.

Välkommen på söndag.]]> 199128;4ff023d5ddf2b32dffea2693 2008-10-30 19:29:05 -->