Tänkvärt

Fattar ni vad snabbt livet rullar förbi egentligen?
Nyss var det ju Fredag och jag jublade över att gå på ledig helg. Nu är det helt plötsligt måndagmorgon och hela helgen har swischat förbi. För att inte tala om sommaren? Var det någon fler än jag som inte hann med någon sommar? Alla dagar vid stranden? Ja några sådana blev det inte för mig i alla fal!

Nu vet man väl inte ordet av innan man står på nyårsafton och smäller raketer och skålar med ett glatt gäng för att att man överlevt ännu ett år och det är dags att blicka in i det nya året 2009. Jag hinner inte med mig. Plötsligt fyller jag 21år om 16 dagar. Jag som nyss tog studenten som en förvirrad tonåringoch och skrek för glatta livet på hedbergskas trappa utan att veta vart det här livet skulle ta mig.

Jag hinner inte med det här livet.. Kan man få backa tiden? Bara lite..

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ja hon är verkligen vacker!

& tiden rullar verkligen på i en väldigt snabb takt!!

Postat av: Sofia

Du har verkligen helt rätt! Tiden går för fort! Man blir stressad och vill bromsa ner den liksom! Ursch.. kan man inte få vara ung 4-ever?

Eller kan man lära sig att ta vara på tid mer tror du?

2008-10-15 @ 08:03:52
URL: http://sofiakj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

& tiden rullar verkligen på i en väldigt snabb takt!!]]> 199128;4ff023d1ddf2b32dffea25fb 2008-10-13 10:36:07 <![CDATA[Tänkvärt]]> /2008/october/tankvart.html http://sofiakj.blogg.se/

Eller kan man lära sig att ta vara på tid mer tror du?]]>
199128;4ff023d1ddf2b32dffea25fb 2008-10-15 08:03:52
-->