Skynda

Efter solsken kommer tydligen regn..
Jag börjar känna mig lite stressad nu. Måste skynda in i duschen och slänga ihop någon form av middag innan jag ska iväg på utbildningen.

Det blir lax till middag i alla fall. Jag ska passa på att göra lite "storkok" så att det blir både middag och matlåda till mig och N. ibland kan till och med jag hör ni - trots att jag avskyr att laga mat, framförallt när jag är ensam. jag skulle gärna ha en liten kock förvarad i kastrullskåpet som jag kunde plocka fram varje gång magen kurrade.

Nu blir det lite tempo så att jag hinner med allt..

Kommentarer
Postat av: michelle

key, smaskigt ;D men du får hare bra då! kram <'3

Postat av: Faster

Det mååååste vara släktdrag att man inte gillar att laga mat :)

Jag gillar inte att laga mat men att äta !

Farmor och Mormor är ju född med denna gåva,

så man har väl blivit anti i köket.

Lilla Elin stod alltid i köket med ett förkläde på sig.

Varje dag, varje helg, alltid.



Du får låna hem Lilla Cillen till matlagningen hemma hos er.

Hon är kanonduktig.

Ser framemot Tjejträffen, det ska bli kanonroligt.

2008-10-06 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023cfddf2b32dffea25a1 2008-10-06 16:36:21 <![CDATA[Skynda]]> /2008/october/utkast-efter-solsken.html

Jag gillar inte att laga mat men att äta !

Farmor och Mormor är ju född med denna gåva,

så man har väl blivit anti i köket.

Lilla Elin stod alltid i köket med ett förkläde på sig.

Varje dag, varje helg, alltid.



Du får låna hem Lilla Cillen till matlagningen hemma hos er.

Hon är kanonduktig.

Ser framemot Tjejträffen, det ska bli kanonroligt.]]>
199128;4ff023cfddf2b32dffea25a1 2008-10-06 22:08:32
-->