Biotherm

Jag tycker att det är jätteroligt att Biotherm blir allt mer populärt..
Innan jag började på Åhlens var Biotherm någonting nytt för mig. Jag visste vad det var men jag hade inte provat några av deras produkter men nu är jag frälst.. På vårt varuhus är biotherm "mitt" märke, jag är med andra ord ansvarig för det och det är jag som har kontakt med Biotherms åtföräljare.

Jag har varit på kurs i stockholm för några månader sedan för att få lära mig mer och det var väl främst då jag fick upp ögonen för märket och produkterna. Jag har verkligen inte blivit besviken och jag känner att jag kan stå för vartenda ord när jag rekommenderar eller introducerar någon till märket. Det är produkter med kvalité.

Jag har många personliga favoriter. Jag älskar rengöringingen, Biosourse (
rengöringsgel & ansiktsvattenoch min fuktkräm i härlig gel-koncistens som snabbt sjunker in i huden och efterlämnar en sval och återfuktad hud - Aquasourse. Jag älskar handkrämen Biomains som är vattenresisten och därav håller i flera timmar. Den ger silkeslena händer och är dessutom vårdande för nagelbanden. Jag är även användare av
Eau Pure Body Mist som jag har använt hela sommaren. En superfräsch doft av citrus, gurka och kiwi som är lätt och fräsch på samma gång.  jag har dessutom läppglans som ger en fin lyster och som samtidigt återfuktar läpparna.

Jag älskar helt enkelt Biotherm.




Kommentarer
Postat av: Ahrén

Tack, såg din kommentar nu =)

Ja det är så spännande.



kanske man ska prova de där produkterna di pratar så bra om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Ja det är så spännande.



kanske man ska prova de där produkterna di pratar så bra om]]> 199128;4ff023d3ddf2b32dffea2651 2008-10-22 20:13:00 -->