Wein bitte

..Och jag ligger hemma och njuter, ensam, en lördagkväll..
Tycker ni synd om mig? Det behöver ni inte göra. Jag tycker trots allt att det är ganska skönt. Sötaste MT erbjöd mig att följa med hon och hennes karl på rajraj ikväll men jag tackade snällt nejtack eftersom jag blev bjuden på middag av lilla farmor. Hon blev nog mest glad att jag tackade nej för dom var väldigt trötta och opeppade dom med, så ingen stor skada skedd.. Vi gör ett nytt försök en annan gång darling, ännu är vi inte pensionärer även om man kan tro det.

Jag funderar på att korka upp lite vin i min ensamhet faktiskt. ett glas vin och ett bad ligger högt på "att göra-listan" ikväll. Kanske en ansiktsmask också. N är ute på rajraj med sin gamla barndomsvän och jag hoppas att dom får jätteroligt. Vilket jag tror att dom kommer ha.

Det blir nog många blogginlägg idag. Det känns mindre ensam på så vis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback