Arg och upprörd

När jag åkte från jobbet idag gjorde jag en minst sagt tråkig upptäckt..
Någon jävel har förstört min bil. Eller okej inte förstört, det var en överdrift men någon har kastat eller på annat sätt sabbat delar av den. Jag har fått ett stort krosshål i vindrutan som jag vet inte kommer från något stenskott. Någon har kastat något eller tappat något över bilen. Det är dessutom lack borta i närheten uppe på taket. Fan vad ledsen jag är..

Jag ska åka till någon som kan se över rutan så fort som möjligt för att få svar på tal om det går att laga eller om det kommer att spricka upp ytterligare med tiden. Det är inte så illa som det låter men för mig är de det. Jag har pedantskött den här bilen sen dag ett också får jag ändå inte "förstöra" den själv. Det är det som känns värst.

Kommentarer
Postat av: zandra

Hihi ja det va därför jag undrade, borde jag kanske sagt.. haha! Men det va den där iaf, å den är kanon! Kul att prata med dig oxå.. hoppas vi ses på fredag. Ha det kanon! :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c9ddf2b32dffea24e7 2008-09-07 21:02:47 -->