Det gör ont..

Jag grät. Jag grät så att mina kinder blev alldeles våta.
Jag har läst bloggar och hört att många läst
maddes blogg. Jag hade aldrig gjort det förrän ikväll. Jag hade inte heller läst hennes pojkväns blogg förrän ikväll men då plötsligt brast det för mig. Vilken kärlek. Så himla vackert. Jag gråter lätt men det här var så vackert på ett ärligt sätt.. Det hade kunnat vara vem som helst. Det hade kunnat vara du, jag eller din partner.

Jag har kopierat en del ur ett inlägg i maddes pojkväns blogg. Det går rakt in i hjärtat och det vrider till i magen på mig när jag läser. Jag känner kärleken genom hans ord.


"Hon låg i sin säng med alla mjukisar, favoritfilten med hjärtan och massor av fina blommor. Hon hade sin förlovningsring på handen och jag kände mig så hjälplös. Jag som vi ville uppleva så många underbara minnen med henne. Vi hade massor med planer tillsammans. Men sen insåg jag att jag inte skall säga ; Adjö. Hon kommer fortfarande vara med mig kanske mer nu än någonsin. Hon har påverkat hela mitt liv och mitt sätt att vara på. Men jag är övertygad att Madde kan följa med mig och hennes nära och kära på vår resa. Hon kommer hjälpa mig när det är svårt, dela all skratt som gråt. Jag kommer prata med dig älskling, jag vet att du hör mig." www.therealcolombo.blogg.se


Vila ifred madde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback