FRANS

En sak till, fransväskan har nu hamnat i rätt händer..
Efter bästa servicen ever har jag nu min finfina väska här hemma, redo att slängas över axeln. På Ellos tog dom 249kr och på Cubus bara 199kr. Jag känner glädje över mina sparade 50kr haha..

Dom hörde av sig i början på veckan och undrade om jag fortfarande var intresserad av väskan. Det var jag självklart så jag ringde upp så fort jag hade hört meddelandet och bad dom lägga undan den. I fredags ringde dom igen och jag bekräftade att jag vill ha väskan och att jag utan problem kunde komma in redan samma dag direkt efter jobbet. När jag kom och berättade att jag fått en väska undanlagd säger tjejen glatt.. "jahaa, så det är du.." Hon berättade att det var regionschefen som hade tagit med sig väskan ända från en butik i malmö (den enda butiken som hade någon kvar) Än en gång - det kallar jag bra service.

Kanske får den följa med på sin första shoppingrunda redan imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback