Högakusten

Jag var lite pirrig inför gårdagens middag, men allt gick jättebra..
Det var kul att träffa farfar och vi satt i timmar och pratade minnen och vise versa. På kvällen kom farmor upp också och det var kul. Roligt att se dom återförenas om än bara för en liten stund. Allt var faktiskt över förväntan.

Därför har jag och N bestämt oss för att följa med dom, mamma, pappa & hans lillebror till höga kusten för lite fika. Plötsligt känns det som att man vill ta igen förlorad tid. Vi tar två bilar så att jag mamma och N hinner in en sväng på "favvo haket" - dollar store, haha.

Ikväll, om energin finns kvar efter en hel dag på vift ska jag och N gå ut och äta middag. Vi får se om vi går ut och äter eller om vi flyttar fram det och köper hem god mat. Han får bestämma. Så länge jag får vara honom nära är jag mer än nöjd och belåten.

Nu är det snabba ryck för snart kommer mami och plockar upp oss. Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

det är nog bara inom vår släkt som förstår första stycket angående morfar, kul att han var här iaf=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c9ddf2b32dffea24ff 2008-09-13 23:45:11 -->