HUS

Åååååååååh, jag har hittat mitt lilla drömhus..
Jag vet inte varför men hela jag vill så himla gärna flytta till hus.. Min pappa köpte hus när han var i 20års åldern. Varför ska det alltid klinga så konstigt i folks öron när unga personer flyttar till hus? Ekonomiskt kan jag väl förstå det men annars då, vad spelar det för roll om det är hus eller lägenhet.. Det är ju ett hem.. 

Jag vill flytta till hus så fort som möjligt.. Jag vill ha flera rum att inreda, jag vill ha en liten gräsmatta och en liten trädgård att pysla i på somrarna.. Jag vill kunna ta hem vänner på sommaren och duka upp ett långbord på gräsmattan eller altanen där alla kan få plats.. Jag vill ha ett fint gästrum så att nära och kära kan stanna över natten när som helst. Jag vill ha ett hus. Ett radhus eller en fristående mindre villa spelar ingen roll bara tomten inte är för stor. Jag kan inte ha en gräsmatta som tar upp hela min lediga tid så att säga. MEN JAG VILL HA ETT HUS!

Och jag har hittat drömmen nu..
I Bosvedjan faktiskt, i N's hemmatrakter..

drömma kan man ju..

Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

kurran, nu fundera jag över en sak. du är ju duktig på sånt där med naglar oså, om man vill ha längre naglar ska man sätta på tippar då? för jag vill ju inte alltid ha lösnaglar, om jag köper tippar, kan du tag dig tiden och vill du fixa det då? sådär bra du vet! :D och att det blir bra gjort :D sedan måste vi träffas för nu har jag jääte mycket och berätta :D

Postat av: Jossan

Jag och min akrl köpte vårat drömhus i våras och jag fyllde "bara" 22 i måndags =)



Bara att slå till ;)

2008-09-27 @ 20:49:20
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023ccddf2b32dffea2553 2008-09-27 11:43:52 <![CDATA[HUS]]> /2008/september/hus.html http://innebandyfrun.blogg.se/



Bara att slå till ;)]]>
199128;4ff023ccddf2b32dffea2553 2008-09-27 20:49:20
-->