Sköra sommarfötter

Jag gruvar mig verkligen för att sätta på mig skor idag..
Jag har sånna sjuka skavsår på hälarna, framför allt på högerfoten. Kan tyckas vara lite galet att strosa runt i tofflor/sandaler i mitten av september men jag har så ont så annat går nästan inte.

Jag har sommarfötter.. Fötterna är vana att gå runt i flipflop och sandaler också trycker jag plötsligt ner dom i ett par höstskor. Och då blir det stora skavsår. Så är det faktiskt varje år för mig. Blir det inte så för er? Jag vet inte om det blir tofflor eller dubbla strumpor idag haha.. En sak är säker och det är att det inte blev bättre efter min och Carros promenad precis. Nu liknar det snarare öppna sår istället för att vara blåsor..

Jag tänkte för alla som var intresserad alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback