Snygg snyggare megane

Nu har vi varit ute på vift hela dagen..
Jag har hittat 3 helt underbara skor fast på 2 olika affärer. Ett par till vintern och två till hösten. Det är i sånna här lägen man önskar att alla fanns på skopunkten (nivet köp 3 betala för 2) Vi har dessutom varit på volvo och kollat på min drömbil - Renault megane cab. En sån skulle jag gärna vilja ha nästa sommar.

Vi har varit på ica maxi och köpt mat också så nu klarar vi oss ett bra tag framöver. Vi har köpt en massa sallad. Vi som knappt vet vad det är för påhitt. Nu ska det bli spännande att se om det blir uppätet eller om det bara ligger och ruttnar - som den oöppnade gurkan jag nyss slängde. Vi är inga kaniner i det här hushållet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback