Tacolördag

Den här dagen har rusat förbi..
..Och jag har mått lite halvtjyvens hela dagen.. Vi har i alla fall fått en hel del gjort här hemma. Vi har gått igenom garderoberna lite (fast vi är tyvärr inte färdig på långa vägar) och städat en hel del över huvudtaget. Eftersom jag sent omsides bestämde mig för att inte gå ut och svänga mina lurviga ikväll bjöd vi hem pappa på middag istället. mamma jobbade natten men jag märkte att hon blev lite avis..

Vi gjorde tacos och gud vad vi åt alla tre.. Det har ju tyvärr inte varit något bra på tv ikväll men vi har sysselsatt oss på annat håll och det var inte förrän nu halv 12 som N skjutsade hem honom..

Imorgon måste vi till birsta trots att jag är ledig. Vi ska in på Åhlens och shoppa för våra 20% checkar och dessutom ta oss en sväng om inne på ikea. det är väl troligtvis galet mycket folk nu när det är lönehelg och allt så jag tror att vi ska försöka vara ute i god tid, jag har ingen ork att trängas..

GODNATT


Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

ÅHHH KURRAN JAG VILL HA LITE KLÄDER :D SOM DE GAMLA GOA TIDERNA :D HAR DU NÅGOT ATT SKÄNKA? JAG ÄR ÖPPEN FÖR DE MESTA!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023ccddf2b32dffea2555 2008-09-28 00:35:36 -->