Tisdag

Nu vill jag mer än någonsin skaffa katt..
MT och Benny har idag fått tillökning i familjen. Man får väl så lov att hälsa lilla Mendez välkommen hem hih.. Jag hoppas att jag får träffa honom snart. Bara för det sitter jag och jagar katter på blocket nu. Jag hittade min dröm misse men jag är fast besluten om att jag vill ha en hane och naturligtvis var den lilla skönheten en flicka.

Vi får vänta lite till antar jag..

Jag har varit väldigt trött idag. Jag har jobbat 5 dagar i rad och jag har 3st kvar innan ledighet, men det är självförvållat. Jag har själv tagit på mig att jobba så mycket så jag klagar inte. Jag behöver bara min skönhetssömn extra mycket. Vi ska försöka komma i säng före 12 tiden även fast vi har sovmorgon imorgon båda två. Ända planerna för morgondagen innan jobbet är att vi ska gå en lång promenad i friska luften (undra vilka skor mina fötter klarar av..)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback