Thai

Vi var verkligen på en jättemysig resturang tidigare idag..
Vi var på Thairesturangen som N hade valt ut. Vi åt god "middag för två". Till förrätt åt jag vårrullar och N åt glasnudelsoppa. Till varmrätt åt vi kyckling med grön curry och oxfilé med blandade grönsaker och sist men inte minst - friterad banan och glass. Det var verkligen jättegott och rasturangen var jättefin. Jag går gärna dit igen. Man satt som i små bås (som på bilden) med tända ljus också hörde man sorlet från en liten fontän.

Jättemysigt ♥



  

Jag var tvungen att knäppa ett kort inne på toaletten också för till och med den var fin. Men hur tänker man när man lägger en gästbok på toaletten? Haha..

Kommentarer
Postat av: shoebox

Grattis i efterskott! :)



Vilket sammanträffande att du kommenterat hos mig, jag tänkte på dig för någon dag sedan! Lite spooky nästan...:)

Reklamen är min egen, fölljde med från förra bloggen. Men den komer att bytas ut till Spotlifes inom kort.



Det ser ut som om du hade trevligt på din semester?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



Vilket sammanträffande att du kommenterat hos mig, jag tänkte på dig för någon dag sedan! Lite spooky nästan...:)

Reklamen är min egen, fölljde med från förra bloggen. Men den komer att bytas ut till Spotlifes inom kort.



Det ser ut som om du hade trevligt på din semester?

]]> 199128;4ff023caddf2b32dffea250f 2008-09-14 19:30:08 -->