Vi!

Vi klarade oss ifrån regnet igår på vår promenad..
Både pappa och N ringde medans jag och carro var ute och promenerade och berättade att det regnade jättemycket både i korsta och på Alnö. Men inte på oss där vi gick runt sidsjön. Det var helt galet vad mycket folk det var ute och gick runt den lilla sjön igårkväll. Det var hur som helst jättekul o träffa carro. Hon är en mycket speciell vän för mig ♥

Idag klev jag upp 8.30 utan att veta varför. Jag hann träffa N ett tag innan han åkte iväg på sitt mission för dagen och jag hann faktiskt se lite Rix morron zoo tv innan magen började kurra. jag skrattar alltid åt dom. Jag kan inte vakna om jag inte får höra dom när jag åker till jobbet på mornarna.. faktiskt!

Jag har snart 2 härliga barnfilmer hemma.. Wall E och Horton. Dom ska vi se så fort N kommer hem. Jag har dessutom bokat tvättstugan mellan 14-18 för jag har inga rena kläder och imorgon återgår jag till jobbet för att jobba helgen. Jag längtar faktiskt lite. Det känns som att kunderna generellt är gladare på helger na. Förmodligen för att dom är lediga, men det smittar av sig.

Och förresten, klubbdagar på Åhlens 25-28 sep. Icke att förglömma :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback