Det räcker inte att vara efterklok

Ibland ska man vara impulsiv..
Jag bloggade om
dessa skönheter från nelly.com igår och hade bestämt mig för att köpa den svarta och fira att lönen rullat in. Vi har dessutom fri frakt och allt var perfekt, förutom att N ville att vi skulle klicka hem varor ikväll istället så att han också kunde skicka efter lite. Sagt och gjort - vi väntade OCH NU FINNS INTE KLÄNNINGEN KVAR :( buhuu..

Nu är det antagligen bara att hoppas på att det snart kommer påfyllning. Det är inte första gången det här händer oss på just nelly.com så nästa gång gäller det med andra ord att vara snabbare än blixten.

Tube Bow Dress

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag hann få hem en sån där klänning! Kommer den in igen så tänk på att storlekarna är STORA! Jag har en xs/s och den är på gränsen till för stor, men kjag behåller den ändå! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e7ddf2b32dffea28c1 2009-02-17 23:43:50 -->