Diorskin Nude

Det är mer än Cliniqie som har fått flyttat in i mitt badrumsskåp..
Jag har nämligen fått hem Diors nya foundation som är hur snygg som helst. Förpackningarna till deras produkter bara skriker lyx och nyaste diorskin nude är inget undantag.. Jag har inte hunnit prova den ännu men så snart jag har gjort det kommer er recension till er.

Diorskin Nude finns ute i butik nu och har ersatt gamla Diorskin Pure Light, så alla som använt den flitigt får ge Nude en ärlig chans hädanefter. För att bara nämna något så är Diorskin Nude en högutvecklad, fuktgivande 100%-ig mineral make up - den första i sin sort. Diorskin Nude skapar illusionen av en perfekt, naken hud tack vare huvudingrediensen, Mineraliserat aktivt vatten.

En fräsch och lätt täckande foundation för alla hudtyper.





Diorskin Nude fnns även i puderform för er som föredrar det framför flytande foundations.. 



edit: Jag kunde absolut inte hålla mig ifrån att testa den redan idag. Så eftersom jag ska på kalas ikväll använde jag min nya foundation nu när jag sminkade mig och den var över förväntan. Helt underbar! Den nästan smälter på huden och anpassar sig helt och hållet efter hudens egna ton. Den lägger sig snyggt utan att man behöver jobba för mycket med den och de ljusreflekterande partiklarna i den ger en otroligt snygg lyster till huden..

Diorskin Nude får 5/5 möjliga.
Diors foundations är svårslagna, så är det bara. Jag har Diorskin Forever sedan tidigare men nu mot sommaren känns nya Nude som ett måste.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Både loggan i internetfältet och sökrutan kommer med den nya plattformen. Sökrutan kan man välja om man vill ha där eller inte :)



Jag mår bra. Ska på spinning ikväll för första gången, jag kommer att dö... :P



Kram

Postat av: Veronica

Vad spännande! Har inte hört talas om flytande mineralmakeup förut! Jag använder I.d men det kanske vore kul att testa flytande! :D



Kram!

2009-02-19 @ 20:28:28
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: robin

Vilket märke är bäst? Clinique eller Dior? :)

2009-02-19 @ 21:44:05
URL: http://www.stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



Jag mår bra. Ska på spinning ikväll för första gången, jag kommer att dö... :P



Kram]]> 199128;4ff023e7ddf2b32dffea28db 2009-02-19 17:23:48 <![CDATA[Diorskin Nude]]> /2009/february/diorskin-nude.html http://meandmycloset.blogg.se/



Kram!]]>
199128;4ff023e7ddf2b32dffea28db 2009-02-19 20:28:28
<![CDATA[Diorskin Nude]]> /2009/february/diorskin-nude.html http://www.stilrobin.com
199128;4ff023e7ddf2b32dffea28db 2009-02-19 21:44:05
-->