Fredag eller tisdag?

Det har blivit dåligt med uppdateringar idag men jag har helt enkelt inte varit hemma.. Det är jag fortfarande inte! Jag har fredagskänslor i hela kroppen - troligtvis för att jag är ledig imorgon och på torsdag men också för att jag har blivit bjuden på go'middag. Jag är nämligen hemma hos mamma och pappa just nu och har precis gjort slingor på mamma. Ännu är färgen inte ursköljd så resultatet får vi vänta för att se. Hon ska förhoppningsvis få lite kopparslingor i sitt mörka hår iaf.


Snart kommer N. Jag längtar efter honom. Morgonen var lite kaosartad eftersom jag sov in i det sista vilket resulterade i ett lite mindre bra morgonhumör från min sida. När han kommer hit står maten på bordet och så snart han ätit upp ska vi alla äta cheesecake tillsammans som mamma har gjort.. Himla gott!!


Godkänner alla kommentarer när jag kommer hem istället..


Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin

Trevlig kväll :D



ett litet tips till er som har svårt att komma upp på morgonen :)http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/tips-till-er-snoozare.html#comment

2009-02-03 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



ett litet tips till er som har svårt att komma upp på morgonen :)http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/tips-till-er-snoozare.html#comment]]> 199128;4ff023e6ddf2b32dffea287d 2009-02-03 22:48:50 -->