Kaos

Allå Allå!
Nu har vi kalasat färdigt och lill kurran som vuxit upp och blivit stor (18 ljuva bast) är firad och nöjd. Vi fick både middag och tårta så nu ligger man här och kan stolt klappa sig på stormagen.

Imorgon blir vi ivägkörda från vårt eget hem. Eller N börjar i och för sig ganska tidigt men jag kommer att fly fältet. Det är nämligen genomgång av våtutrymmen i lägenheterna där vi bor och kontrollen kan inträffa när som helst mellan 7.30 och 16.00 så någon sovmorgon är inte att tänka på för hemma tänker jag då inte vara. Vi får heller inte använda duschen imorgonbitti så duscha får vi göra hemma hos päronen.

Mamma bjuder du på frukost imorgon? ;)



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag förstår dig, hittar man någonting som man verkligen trivs med så är det klart att man vill stanna! Dessutom verkar du och din karl ha en väääldigt fin lägenhet också, den skulle jag inte ge upp i första taget! ;)



Jag flyttade ner hit i augusti för att plugga på universitetet, läser termin 2 nu på Juristlinjen och trivs superbra med allting. Annars jobbar jag lite extra på advokatbyrå och bara njuter av tillvaron, haha. Men det är klart att man längtar hem ibland också.. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



Jag flyttade ner hit i augusti för att plugga på universitetet, läser termin 2 nu på Juristlinjen och trivs superbra med allting. Annars jobbar jag lite extra på advokatbyrå och bara njuter av tillvaron, haha. Men det är klart att man längtar hem ibland också.. ;D]]> 199128;4ff023e7ddf2b32dffea28dd 2009-02-20 00:43:23 -->