Mer fransar och volanger

Yeeeey..
Sist jag och Emma var på stan hittade jag en jättesnygg svart fransklänning på Cubus inne i stan. Idag på birsta fick man som sagt ett rabatthäfte och 20% på Cubus (valfri vara) var ett av erbjudandena så jag skyndade mig att ringa dit och höra om dom hade den, vilket dom hade! Så kul. Dom har lagt undan den åt mig så jag ska åka dit direkt när jag vaknar imorgon och prova den.

Jag har egentligen redan en fransklänning men den är mörk mörk blå och jag vill gärna ha en svart också. Älskar fransar och volanger.. Till våren kommer min bruna fransväska från Cubus att användas flitigt också. Jag längtar till varmare tider!




Jag i min marinblåa fransklänning från H&M
(den ser svart ut på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback