Mysig dag rakt igenom.. och ännu är den inte slut!

Åh vilken underbar middag..
Vi är redan hemma.. Resturangen Tusen och en natt var proppfull med folk och vi hade aldrig fått bord om det inte var för att N hade bokat tidigare i veckan. Vi fick välja om vi ville ha bord till klockan 17.00 eller till 21.00 så vi tog den tidiga sittningen utan att tveka, 21.00 kändes alldeles för sent. Så här i efterhand känns det absolut som det bästa valet :) 

Middagen var jäääättegod. Jag åt plakstek med oxfilé och N åt oxfilé med pommes.. Efterrätten bjöd resturangen på. Det var otroligt flott tycker jag. Jag vet inte inte ens vad det berodde på. Kanske hade det med alla hjärtans dag att göra men samtidigt så fick långt ifrån alla efterrätt. Dom frågade till exempel inga av dom som satt bredvid oss om dom ville ha.. hihi

Nu har vi varit och köpt godis på videoteket i stan (bästa godiset, utan tvekan) N har precis hällt upp ett glas vin till mig och tagit en öl själv. Nu inväntar vi melodifestivalen och myser vidare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback