Tempo Tempo

Dagen har susat förbi..
Vi klev upp klockan 11.30 verkligen hur skönt som helst. Det gäller att passa på att sova på lediga dagar :) vi gjorde oss iordning och åkte ner på stan och jag uträttade några ärenden. Vi har hunnit med att hälsa på N's bror och lämnat lite grejer som han behövde låna inför hans åre tripp + köpt hem mat från subway *mums*

Nu är jag hemma på snabbvisit för snart ska jag hem till Carro och hennes sminkpaty.. Bilen kommer att vara iiiiskall, jag gruvar mig lite. Fryser redan jättemycket. Jag hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk.

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Kommer snart komma upp ett videoupplägg om en magisk mugg ;) väldigt bra present! Se hur den funkar hos mig!

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Kommer snart komma upp ett videoupplägg om en magisk mugg ;) väldigt bra present! Se hur den funkar hos mig!

Ha det bra!

]]> 199128;4ff023e6ddf2b32dffea2881 2009-02-04 19:47:51 -->