Utmanad

Jag har blivit utmanad..
Så alla som vill veta 8 hemligheter om mig läser extra noga NU!


1. Alla jobb som jag har sökt och kommit vidare till intervju har jag fått.. Himla roligt! Först ut var Zara nästan direkt efter studenten. Samtidigt som Zara blev jag erbjuden jobb på Bikbok men tackade nej. Även åhlens intervju gick vägen och där har jag jobbar i 1 år imorgon. Tiden har gått snabbt. 

2. Jag är en obotlig romantiker och jag älskar allt som har med kärlek att göra. Jag och min käraste N har varit tillsammans i 5år och 5månader nu och under den tiden har vi på ett eller annat sätt uppvaktat varandra på nästan alla våra månadsdagar. Töntigt kan vissa tycka, underbart tycker jag. Hur mysigt och värdefullt som helst. Kanske är det hemligheten till ett långt och lyckligt förhållande?

3. Jag drömmer om att bo i hus. Ett litet lagomt hus med en liten trädgård och en trapp inomhus. Trappen är en dilleidé som jag inte vet vad den kommer ifrån. Jag vill bara ha den till varje pris och den ska vara vit. vackert!

4. Jag älskar att skratta och jag gör det flera gånger om dagen. Jag bjuder mer än gärna på allt jag råkar ut för eller klumpiga grejer jag lyckas ådstakomma. Jag tycker att livet blir så mycket roligare när man kan bjuda på sig själv.

5. Jag är en familjetjej. Jag värnar jättemycket om min familj och mina nära. Jag umgås gärna och ofta med mina föräldrar och försöker att hälsa på farmor så fort tiden räcker till. Jag har bra kontakt med alla mina släktingar som bor inom rimligt avstånd och jag tänker alltid finnas där för dom närhelst det behövs..

6. Jag har hällre få nära vänner än många ytliga. Jag har jättemånga fina vänner och bekanta men mina allra närmaste vänner som jag skulle gå genom eld för kan jag räkna på en hand.

7. Jag vill bli rik när jag blir stor och på ett eller annat sätt kommer jag att bli det. Om det blir genom en lyckad karriär eller genom en vinst på lotto spelar ingen roll, även om en kombination av dom både skulle vara det bästa hehe..

8. Jag har så många väskor att jag inte ens vet vad jag har. Flera gånger har jag hittat väskor här hemma som jag inte har den blekaste aning om att jag köpt. En himla trevlig överraskning varje gång med andra ord.


Alla som vågar anta utmaningen och erkänna 8 saker om sig själva är välkomna att göra det. Kommentera gärna nedan så att jag får gå in och läsa era svar.

Kommentarer
Postat av: Sabine

det gjorde ganska ont.. till och från.

det var väl några få ynka sekunder det nästan inte kändes.

och man tänkte typ "jaha, har jag blivit bedövad nu? ska det sluta göra ont?"

och sekunden efteråt får man ångra det ;)

Postat av: Faster

# Jag Älskar att sova på morgonen !

# Jag Älskar att dricka Rött Vin !

# Jag Älskar min Familj och Släkt !

# Jag Älskar Mitt Jobb !

# Jag Älskar att Basta !

# Jag Hasses goda mat !

# Jag Älskar Vår "båtjävel"

# Jag ÄLSKAR livet !!!!



2009-02-05 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

det var väl några få ynka sekunder det nästan inte kändes.

och man tänkte typ "jaha, har jag blivit bedövad nu? ska det sluta göra ont?"

och sekunden efteråt får man ångra det ;)]]> 199128;4ff023e6ddf2b32dffea287f 2009-02-04 07:11:16 <![CDATA[Utmanad]]> /2009/february/utkast-jag-har.html

# Jag Älskar att dricka Rött Vin !

# Jag Älskar min Familj och Släkt !

# Jag Älskar Mitt Jobb !

# Jag Älskar att Basta !

# Jag Hasses goda mat !

# Jag Älskar Vår "båtjävel"

# Jag ÄLSKAR livet !!!!



]]>
199128;4ff023e6ddf2b32dffea287f 2009-02-05 22:24:13
-->