Måndag utan ångest

Jag ogillar vanligtvis måndagar väldigt mycket..
Jag har alltid någon form av dum måndagsångest oavsett vad! Idag har jag däremot inte haft det. Dagen har varit så fullspäckad med roliga saker och kanske är det hemligheten.

Dagen började med en lunch på stan med Emma. Söta annika som man träffar allt för sällan kom också och höll oss sällskap. Vi hann med att skvallra, prata allvar och skratta en massa. Emma köpte lite snygga kläder och annat bra-att-ha men för mig blev det billigt..

Efter stan köpte jag med mig namnsdagsfika (wienerbröd) hem till farmor som vi fikade. mums. Jag hann vara där i flera timmar innan det var dags att åka på kurs inne i stan på strand hotell. Jag tror att vi båda uppskattade lika mycket. Det är alltid så avslappnande och mysigt att vara hemma hos farmor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback