Äntligen

Hel galet var fort den här dagen har gått..
Jag jobbade mellan 9.50-16 och tycker att jag hann med en hel del. Direkt efter jobbet strosade jag och Malin runt lite i gallerian innan hemgång. När jag kom hem ställde jag mig vid spisen som en riktig husmor och gjorde världens godaste gulashsoppa fast med köttfärs. Jag tog bland annat potatis, tomat och morötter i för att få den matig och härlig. Resultatet blev superbra.

Nyss pratade jag med Carro i tlfn och plötsligt blir det helt svart i hela köket och vardagsrummet. Då är det ännu en proppjävel som har gått. Jag blir tokig! Vår bänkdiskmaskin är skräp och bränner proppar för oss på löpande band. När N väl kommer hem kommer hem har han med sig en jättestor påse. När jag läser närmare på den så står det Nelly.com. Jag blev helt extas. Vi beställde ju grejerna för 2 dagar sedan och dom är redan här. Jag rev upp den snabbare än kvickt.
Mina skor har kommit :) :) :) samt N's skor och kofta. Jag har inte hunnit prova dom än men dom är en fröjd för ögat och riktigt höga.. hih

Kuuuuul..


Kommentarer
Postat av: anna

ja jag hoppas verkligen att det gör det. går in hela tiden och kollar haha :P

oj det var snabbt :) du får gärna lägga upp en bild sen på skorna så man får se hur de ser ut på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

oj det var snabbt :) du får gärna lägga upp en bild sen på skorna så man får se hur de ser ut på :)]]> 199128;4ff023e0ddf2b32dffea2819 2009-01-13 21:09:12 -->