Clinique

 

Här är mina finfina produkter som jag fick med mig hem från kursen igår..
Comfort on call är en ansiktscreme för en riktig torris. Den blir för fet för mig men jag tror nog att det skulle kunna vara perfekt för lilla svärmor :) Jag använde den igårkväll istället för nattcreme för att testa men det tog allt för lång tid innan den gick in i huden. Mjuk som bomull är den på huden i alla fall och säkert en riktig dröm för en torris..

Pudret då? Jag säger bara Halelulja!
Jag älskar det! Jag har använt pudret idag (ingenting annat) och ändå ser jag snyggt och fräscht sminkad ut. Det blir inte för mycket samtidigt som det endå är täckande. Precis som jag vill ha det. Jag var först skeptisk till att det var borste istället för "puderpuff" men det går alldeles utmärkt. Det här pudret kan jag varmt rekommendera.

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: Okejokej, fortsätt titta och jag hoppas att ni hittar ert drömhus! :)

Postat av: Sandra

Har letat efter ett puder jättelänge så vad bra att du rekommenderar Clinique. Använder deras krämer och ansiktstvätt men då kan jag ju köpa pudret också :)

2009-01-25 @ 17:32:10
URL: http://sasmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e4ddf2b32dffea2845 2009-01-22 16:15:09 <![CDATA[Clinique]]> /2009/january/clinique.html http://sasmix.blogg.se/
199128;4ff023e4ddf2b32dffea2845 2009-01-25 17:32:10
-->