Fredag i all ära

Hej små gubbar & gummor..
Nu tror jag allt att ni har saknat mina små uppdateringar ;)

Det här har varit en minst sagt turbulent dag! Beskedet att Carvan flyttar till Kalmar blev officiellt och naturligtvis kommer jag att sakna henne jättemycket. Hon är verkligen en tjej med en sprudlande personlighet och med mycket skinn på näsan. Bara för att hon flyttar är det nu ett faktum att till och med jag måste skaffa facebook så att det blir lättare att hålla kontaken. Som tur är jobbar hon hela nästa vecka också ♥

Jag har även varit på ett lunchmöte samt gjort alla birsta citys butiker och varit på stan med mami! Jag hittade ingenting den här gången heller Jag tycker att utbudet är värdelöst. Förmodligen mycket på grund av all rea, bort bort bort.. När vi var klara på stan handlade vi inför middagen på hemköp och när N kom klockan 19 stog middagen på bordet. mamma har dessutom hjälpt mig att färga håret vilket känns jätteskönt så här innan helg och utgång. Tack bästa mamma :)



Kommentarer
Postat av: zandra

Tjo!! Ska carro SLUTA??? Vilken surprise isf.. Vem hoppar inte för henne dådå? Jag är alltid sugen på att komma tillbaka :) Kramar!

Postat av: zandra

Oj, måste kännas tomt sen då. Tråkigt. Men men.. de är ju så där :) Skrev lite snett sist.. Menade såklart Vem de är som hoppar in istället för henne :) Ha de fint, kraam!

2009-01-17 @ 23:02:27
URL: http://zandrabyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e2ddf2b32dffea2821 2009-01-17 17:57:20 <![CDATA[Fredag i all ära]]> /2009/january/fredag-i-all-ara.html http://zandrabyberg.blogg.se/
199128;4ff023e2ddf2b32dffea2821 2009-01-17 23:02:27
-->