Jag älskar alla dessa kurser..

Jag har precis kommit hem från Cliniquekursen.
Vi fick med oss jättefina produkter hem. En ansiktscreme (comfort on call) och ett puder (almost powder makeup) som inte ens kommit ut i butik. Bilder kommer imorgon så fort jag fört över dom till datorn..

En sak till:
Jag ber om ursäkt men tävlingen drar igång imorgon förmiddag istället för ikväll eftersom klockan har rusat iväg och jag inte har haft tid att lägga ut en bild på produkterna (ledtråd) som kommer att vara med i tävlingen. Imorgon drar den alltså igång istället. Hörs då!

Puss & godnatt..


Kommentarer
Postat av: zandra

Aaaah :) Rätt smart faktiskt! Fin lampfot! :)

Spännande med cliniquekursen. Comfort on call är kanon :) Den 27 ska jag på min 2-3timmars kurs.. :)

Postat av: caroline

åhh va kul, skulle också vilja gå på smikkurs.



sv: tack snälla du va söt du är. A på söndag ska jag ta och göra varma mackor, de är lite myskänsla över det tycker jag =)

2009-01-22 @ 14:14:11
URL: http://winneroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Spännande med cliniquekursen. Comfort on call är kanon :) Den 27 ska jag på min 2-3timmars kurs.. :)]]> 199128;4ff023e4ddf2b32dffea2841 2009-01-22 12:12:01 <![CDATA[Jag älskar alla dessa kurser..]]> /2009/january/jag-alskar-alla-dessa-kurser.html http://winneroth.blogg.se/



sv: tack snälla du va söt du är. A på söndag ska jag ta och göra varma mackor, de är lite myskänsla över det tycker jag =)]]>
199128;4ff023e4ddf2b32dffea2841 2009-01-22 14:14:11
-->