M-T det här inlägget är till dig!

M-T jag har glömt att tala om att jag spelade på travet igår!!
Jag och pappa spelade men dessvärre blev det ingen vinst. Men det blev i alla fall 4 rätt. Ibland vet jag inte om spel är något för mig för jag får alltid för mig att jag ska vinna. Jag tror alltid i stundens hetta att mina chanser nog är ganska stora trots allt. Som igår när vi fick vårt första rätt. Då tänkte jag att storkovan var nära haha..

Som på lucia, kommer du ihåg?
Vi hade en tävling i birsta city där den bästa butiken (eller liknande) skulle koras. Både jag och M-T blev jättenervösa över vem av oss som skulle gå fram när dom ropade upp vår butik. Men det visade sig bli någon annan, jag tänker inte nämna något namn hahaha.. Berädda var vi i alla fall.. ;)



Kommentarer
Postat av: Jenkanz

hoppas det går bättre med travet nästa gång. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e3ddf2b32dffea282b 2009-01-19 00:04:42 -->