Mysonsdag

Efter lunchen/middagen tog jag och farmor oss en liten tupplur.
Hon satte på Peter Jöbacks julskiva och hämtade filtar. En sekund senare låg jag i soffan och hon satt i fåtöljen och slumrade. Himla gosigt! sisådär 40min senare när skivan var slut och det var dags att vakna var det helt kolsvart ute. På något sätt kändes det som att man sovit bort hela dagen men den här onsdagen har varit till för att slappa på.

Nu har N åkt iväg till affärn. Vår favvotjej Cillen kommer om ett tag så jag tänkte bjuda på lite gotta. men inget onyttigt :) Vad det blir tänker jag inte skriva för hon är så nyfiken och lyckas säkert läsa det isf hehe.

N har köpt jättesnygga kläder idag. Om han kan tänka sig att manekänga lite när han kommer hem så kan jag lägga upp bilderna. En av tröjorna gillade jag särskillt mycket. Annorlunda och jättesnygg!



Kommentarer
Postat av: cecilia

Jaaa, jag skulle ju komma den här dagen, jag ångra mig nu :( sorry!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023dfddf2b32dffea27f1 2009-01-10 11:44:59 -->