Tisdags update

Nu har jag precis druckit en kopp varm choklad.. MUMS!
När jag kom hem från jobbet bäddade jag och N ner oss i sängen och tittade på en film.. Jag minns inte vad den hette men det var ingen jag vill rekomendera så det spelar ingen roll :) Nu kikar jag runt på diverse bloggar jag följer också har jag besvarat era kommentarer.. N ligger här bredvid och kikar på tv. Han tycker att jag är tråkig när jag bloggar :p

Imorgon hoppas vi kunna åka och hämta vår nya tvbänk. N fick nämligen en svart (pianolack) tvbänk i julklapp och den är så efterlängtad. vår gamla lilla tvbänk i ek passar inte in längre nu när vi har sån stor tv. Den nya är 2.20cm lång och 60cm bred så den är himla stor men jag tror (och hoppas) att det blir himla snyggt. Vi vill ha lite förändring så det kommer lägligt.

Imorgon är jag ledig..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter toppen, kul med lite nya möbler att bara byta ut vissa kan göra stor skillnad.

Pianolack som är så snyggt, det vill jag också ha men efter att ha bytt ut vårt vardagsrummsbord mot ett i valnöt så blev det valnöt på tvmöbeln också-plus att man måste städa så ofta med 4busfrön som tillsammans har 16st små tassar som går där. =P

Postat av: Mysan

svar: det är det kan jag lova! men nu har även vi massa minusgrader och det är vitt ute, woho! :)



jotack, det är bara bra med mig! har varit förkyld i tre veckor bara, men är nästan frisk nu! hur är det med dig? :)

2009-01-07 @ 11:06:15
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Fanny

Jag älskar varm choklad!

2009-01-07 @ 13:45:21
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Pianolack som är så snyggt, det vill jag också ha men efter att ha bytt ut vårt vardagsrummsbord mot ett i valnöt så blev det valnöt på tvmöbeln också-plus att man måste städa så ofta med 4busfrön som tillsammans har 16st små tassar som går där. =P]]> 199128;4ff023dfddf2b32dffea27ed 2009-01-07 08:23:48 <![CDATA[Tisdags update]]> /2009/january/tisdags-update.html http://mysblogg.se



jotack, det är bara bra med mig! har varit förkyld i tre veckor bara, men är nästan frisk nu! hur är det med dig? :)]]>
199128;4ff023dfddf2b32dffea27ed 2009-01-07 11:06:15
<![CDATA[Tisdags update]]> /2009/january/tisdags-update.html http://faaanys.blogg.se/
199128;4ff023dfddf2b32dffea27ed 2009-01-07 13:45:21
-->