Tvbänken



Tvbänken fick tyvärr inte flytta in idag. Den hade nämligen inte kommit.
Himla synd. Det hade passat oss så himla bra idag annars eftersom vi båda var lediga. Jag tror att det är tvbänken som är på bilden ovan som vi ska ha iaf, men jag är inte helt hundra :) Jag har nämligen aldrig sett den i verklighet bara i Europamöblers katalog. Jag vill antingen ha en snygg vas eller ett par fina ljusstakar vid sidan om tvn när den väl är på plats. Bilder utlovas såfort den flyttat hem till oss.

Kommentarer
Postat av: caroline

den är verkligen super snygg, jag har tittat på den själv.



sv: jo det vore att ljuga om jag sa att de inte hårar, men eftersom vi har 4 så blir det ju 4ggr värre-men men jag som är städgalen ser det som en utmaning =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



sv: jo det vore att ljuga om jag sa att de inte hårar, men eftersom vi har 4 så blir det ju 4ggr värre-men men jag som är städgalen ser det som en utmaning =)]]> 199128;4ff023dfddf2b32dffea27f5 2009-01-07 19:45:03 -->