Upp som en sol, ner som en pannkaka

Jag får bassning av M-T varje dag på jobbet för att jag uppdaterar för sällan.. Hon påstår sig uppdater oftare än mig och då är det illa..

Jag har haft det jobbigt på sista tiden och ännu är det inte över men nu kan man inte mer än hoppas. Jag har inte kunnat göra någonting annorlunda och det känns i alla fall bra. Givetvis känns det tråkigt när det inte är spelregler som inte gynnar alla men ingenting blir bättre av att älta och jag är tacksam över det stöd jag fått ♥ ta åt dig, du vet vem du är..

Ikväll ska vi än en gång se på film. Det är vårt nya kvällsnöje. Vi har plöjt otroligt många filmer på sista tiden men det är så himla mysigt att krypa ner i sängen och se en film innan det är dags att somna in. Jag har i alla fall sovmorgon imorgon och jag hoppas innerligt att jag kan få några extra timmars sömn. Jag behöver det verkligen efter natten som varit.

Som tur är väntar mycket skoj i helgen och det är precis vad jag behöver. På fredag börjar roligheterna för då ska jag och Emma ha en riktig tjejkväll med middag och drinkar vilket jag verkligen ser fram emot.

Kommentarer
Postat av: zandra

Ja jag tror det.. men har problem fortfarande.. har dock varit dålig på att använda en rengöring som löser makeup den senaste tiden.. Men idag köpte jag en igen, och ska se nu om det blir bra. Annars ger jag upp o går till läkaren :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e5ddf2b32dffea2857 2009-01-28 22:47:26 -->