Å här kommer bilderna som ni inte fick se igår..

Står i startgroparna för att åka på jobbet nu..
Som den goda kollega jag är har jag tagit på mig att åka in två timmar tidigare pga. sjukdom. Jag har 3 tuffa arbetspass på rad nu men med tanke på att en välförtjänt semester i tre veckor skymtar i horisonten tror jag att jag ska stå ut. När och hur jag ska hinna packa är däremot en annan femma.

Jag har lyckats få över kräftbilderna till datorn nu så jag bjuder på dom innan jag åker och jobbar. Jag ska ta mig i kragen när jag kommer hem ifrån resan och framkalla lite (mycket) kort. Varför gör man inte det nu för tiden? eller är det bara jag som inte gör det? Kraschar min dator försvinner flera år av minnen. Jag ska bli bättre. Det är ju så mycket roligare att kunna bläddra bland sina bilder och skriva små notiser som förgyllerna minnena ännu mer.


Njuuut..




     
   
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback