Jag är en lyckligt lottad vän..

Jag har en vän som jag är så stolt över..
Hon tacklar livets hårda motgångar och klarar på egen hand att resa sig på fötter igen. Alltid med kraft som smittar av sig på sin omgivning och alltid med det snällaste leendet på läpparna så att bara dom närmaste ser vad som står på. Hon är sprallig, sprudlande och galen.. jorå, det kan man nog också säga att hon är ;) Hon är litegrann av allt med balanserar det på ett sätt som inte många behärskar.

Hon kan nå stjärnorna. Jag bara vet det!
Det finns inget stopp på hur långt hon kan gå när hon väl har bestämt sig för något. Hennes nya destination i livet blir att plugga i uppsala, i väntan på Hamburg som i Januari kommer att bli hennes hem. Då har hon på kort tid hunnit avverka Norge, Barcelona och Stockholm där emellan också. Har jag glömt något? Ändå är hon samma underbara jordnära person varje gång vi får tillfälle att ses. Alltid en varm famn att krama och alltid ett hjärtat så stort så att man undrar om man ska kunna se det genom kroppen när man tittar på henne..

Jag är insipirerad av min vän. Det har jag alltid varit. Vi kompletterar varandra på ett bra sätt och jag skulle för alltid i världen aldrig släppa taget om den (..för mig alltid) lilla tjejen med vackra ögon och flätor som kom till oss i 4e klass och kom att bli en av mina bästa vänner!

Jag är så förbannat stolt över dig Tanya Mokdad. Jag vet att du vet det men jag kan inte säga det nog många gånger. Siktar du mot stjärnorna.. Ja då når du dit!

Alltid och för evigt.. Det är vi!




Kommentarer
Postat av: Natalie Lindwe

Vad fint kim :) Ni ska vara glada att ni har varandra! Kul att du börjat blogga igen, och grattis till huset! Ska följa dig/er med spänning! Blir det turkiet igen i höst? Jag&Mattias m familj åker till Mallorca nästa vecka.. Ska bli himla skönt att fly vardagen :) Ta hand om er! Kramar!

2010-08-24 @ 11:58:28
Postat av: Kim

Till Natalie:

Hej! Vad roligt att du kommenterade :) Och tack för gratulationerna. Det känns toppen. Det är verkligen en dröm som har gått i upfyllelse! :)



Nej det blir inget turkland iår hehe. Det blir 3 veckor USA och lite roadtrip istället så det känns fantastiskt kul. Jag hoppas att ni får det underbart på Mallorca. Det är jag helt övertygad om :) Bloggar du nu? kram kram

Postat av: lilla Natha

Kim du är så himla söt! Vad fint skrivet av dig <3 kärlek till dig!!

2010-08-25 @ 20:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023e7ddf2b32dffea28e7 2010-08-24 11:58:28 <![CDATA[Jag är en lyckligt lottad vän..]]> /2010/august/jag-ar-en-lyckligt-lottad-van.html http://giirlylicious.se

Hej! Vad roligt att du kommenterade :) Och tack för gratulationerna. Det känns toppen. Det är verkligen en dröm som har gått i upfyllelse! :)



Nej det blir inget turkland iår hehe. Det blir 3 veckor USA och lite roadtrip istället så det känns fantastiskt kul. Jag hoppas att ni får det underbart på Mallorca. Det är jag helt övertygad om :) Bloggar du nu? kram kram]]>
199128;4ff023e7ddf2b32dffea28e7 2010-08-24 22:45:36
<![CDATA[Jag är en lyckligt lottad vän..]]> /2010/august/jag-ar-en-lyckligt-lottad-van.html
199128;4ff023e7ddf2b32dffea28e7 2010-08-25 20:17:06
-->