Inspiration

Sommaren är här, åtminstone om man ser till almanackan.. Om sommaren är här vädermässigt, nej inte ännu, men den kommer det gör den alltid. För tillfället får man bättra på fräknarna intill husväggen så fort möjlighet ges istället..

Jag tänkte försöka inspirera mig själv till att börja blogga igen, men kommer jag att hinna? Kommer jag att orka? Och har jag tillräckligt mycket att skriva om? Idag läser jag själv ett 10-tal bloggar dagligen. Människor jag har i hjärtat och människor jag aldrig har träffat. Någon är "kändis" medans andra bara är helt vanliga Svenssons med intressanta liv i min mening.

Jag ska se vad det blir av den här blogghistorian. Jag mjukstartar lite lätt så länge..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback