bodyshop

Nu ligger jag i sängen, dricker en sockerbomb ala energydryck och filrurar lite över livet. Det var inte länge sen jag kom hem från birsta och min dejt med Niklas. Jag ville se hur han såg ut där i teliabutiken med sin arbetströja :) helt klart godkänt hih.. vi åt lunch/middag tillsammans på mcdonalds och sen gick vi en runda hand i hand och tittade lite i butikerna runt omkring.

När det var dags för han att börja jobba igen blev jag fast på bodyshop. jag tycker att dom har fantastiska grejer men det är ändå sällan jag handlar där så idag kompenserade jag det med att handla en hel del istället.

image46
(Paktetet) En midsommarpresent till mamma, White Musk parfym.
Moonflower bodymist, Shimmering bath bubbles och peeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback