en låång dag

Äntligen hemma och åter igen nerbäddad i sängen..
Det har varit en lång dag idag. jag började klockan 10.00 imorse och igår kväll klockan 00.00 fick jag veta att vi skulle ha personalmöte idag. det var enormt givande faktiskt. jag tror att det här var vad vi behövde allihop. alla fick ventilera sig och ALLA störningsmoment togs upp och reddes ut. jag hoppas att vi kommer ha sånna här möten mer regelbundet hädan efter. stämningen kommer att vara bättre redan imorgon det känner jag på mig.

Efter mötet, på väg till bilen ser jag Niklas komma åkande i sin bil. jag hoppade in på passagerarsidan och så åkte vi till donken o köpte gotta. mcflurry, päronmilkshake och en chickenburger MUMS!!! vi åt nere i hamnen o kikade på båtarna (eftersom niklas aldrig lessnar på allt som har motor)

När maten låg där den skulle - i magen, fick jag skjuts till min bil SOM VAR OLÅST! och hörni mina vänner det är verkligen inte min stil att vara slarvig. jag fick först panik och trodde att någon brutit sig in i den men allt såg ut att vara i sin ordning trots att den stått mitt på stan, en hel dag, obevakad i 12h. hade en liten ond aning i huvudet imorse när jag gick från bilen, jag tänkte "låste jag verkligen" men den tanken slår mig varje gång jag passerar en dörr så jag bortsåg från det.

trots mitt slarv är pärlan nu i säkert förvar. det tackar vi alla sundsvallstjuvar för!
Nu är det jag som ska sova iaf, imorgon väntar ännu ett monsterpass 9.45-22.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback