lista nr 2

Hur bor du: I min nya lägenhet som jag älskar.
Brukar du komma i tid: Japp.. gillar inte att kommer för sent
Vad hade du i din mun senast: Päronsplit

Har du bra kondition: Nej, ganska förståligt med tanke på hur sällan jag tränar - aldrig! inget jag är stolt över.

Hur lång är du: 1.74 cm

Hur känner du dig just nu: Hängig, sjuk, ful, trött.

Hur upplever du dig själv som person: Kärleksfull, kort stubin med lite taskigt humör, omtänksam.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Kan du laga mat: Ja! Jag skulle till och med vilja påstå att jag är bra på det bara jag är på rätt humör.

Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar på Zara

Vad har du på dig just nu: En mysig tjocktröja som är mammas

Har du någon fobi: Allt som kryper, och mörker.

Hade du en bra kväll igår: Nej, jag var jättesjuk och sov ensam eftersom älsklingen skulle upp på jobbet tidigt.

Vilket är ditt senaste inköp: Ny Mobil k800i

Din favoritdryck på morgonen: Juice, mjölk eller oboy
Pojekt just nu: Planera midsommar

Vilken tid gick du upp idag: Halv 11

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen

Har du sovit i din egen säng inatt: Ja!

Vad hade du sönder senast: Hm. lustigt att den här frågan kom. min toalett faktiskt haha..

senaste alkoholintag: Fredags på grillfesten.

Har du haft mörkt hår: Ja! var jättemörk som pappa när jag var liten.

Är du morgonpigg: Nej! Inte när jag har en tid att passa.. men på helger kliver jag kladeligen upp 9.30

Vem snackade du med senast: Mami

Stjärntecken: Skorpion

Varm favoritdricka: Varm choklad

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Nya fun light amazing grape. Sommarfrisk

Alkoholhaltig favoritdricka: Drinkar är alltid godast. Mest variation lixom

När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag är väl aldrig dum?

När hånglade du senast: Varje gång jag är med Niklas.

Saknar du någon just nu: Niklas

Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Jag har växt ifrån Lunar för länge sen. det borde vara åldersgräns. MAX 14år

Gillar du dokumentärer: Ja, det brukar väldigt ofta intressera mig.

Vilka språk kan du prata: Svenska, Engelska och lite tyska
När fikade du senast: Det var med Kate nere vid ån på studentdagen.

Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Skitsnack utan bra grunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback