Vissa har inte bättre för sig

Vad använder du just nu för jacka? Det har varit så varmt sista tiden att jag åkt till jobbet iförd bara en liten kofta.
Vad använder du just nu för skor? Sköna sommartofflor eller bruna pumps till fest
Favoritfärg på kläder? Svart är alltid ett säkert kort, annars är det kul med lite färg nu på sommaren.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Kan inte få nog av klänningar
Favoritaffärer? Jag handlar mest på Zara och Gina just nu.
Favoritmärke? Har inget
Skulle vilja äga affären: Ge mig vilken klädbutik som helst så kan jag gladeligen äga den.
Högst upp på din inköpslista: Ipod shuffle
Vilkens garderob skulle du vilja ha: Victoria Beckham. Med hennes kropp då också givetvis.
Vad kallar du din stil: ganska basic till vardags med mycket klänningar och löst åtsittande toppar.
Favorit plagg: Skrollanklänningen från Zara och mina ljusgrå shorts.
Favoritväska: Min lilla vita med gulddetaljer från Ginatricot Funkar till allt!
Favoritskor: Bruna pumpsen.
Vilka tre av dina kompisar klär sig bäst: Sånna här frågor tycker jag är jättetöntiga.
Foundation: Mx Faxtor
Rouge: Makeup store, Lush
Puder: Solpuder från Isadora nu på sommaren
Pennor: Använder aldrig kajal eller ögonbrynspennor.
Ögonskuggor: IsaDora
Highliter: från Bodyshop
Läppstift: Jag använder aldrig läppstift. Den perioden är över.
Läppglans: Trivs bäst i läppglans som är ganska transparanta. Gärna lätt rosa/röda.
Sminkar du dig jämt: Nästan, varje dag på jobbet i alla fall.
Sminkar du dig synligt: Ja!

Hårfärg: Blondie
Riktiga hårfärg: hm.. nån brundassig färg. 
Drömhårfärg: Jag gillar blondisar
Frisyr: Sidbena eller bara ruffsigt. Bryr mig inte så mkt till vardags.
Hur ser ditt hår oftast ut: Rakt, inte vidare roligt kanske.
Schampo: Sunsilk
Balsam: Sunsilk
Hårinpackning: Använder det alldeles för sällan. Har inte ägt någon sen jag flyttat hemifrån
Plattåg: Fick en fin o bra av mamma. Kommer från någon salong i stan.
Locktång: Vågtång, voffeltång, vanlig locktång. You name it. Har lite utav varje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback