bilköpet

Idag är en stor dag för mig, Jag har nämligen köpt bil!!!!!
Jag har inte fått den än eftersom det ska monteras kupé-/och motorvärmare men kontraktet är skrivet. Min bil (som jag nu officiellt får/har rätt att säga) står just nu parkerad på motorcentrum i bydalen och jag längtar jättemycket tills jag får ta hem den. den är lite småtuff. väldigt liten men ändå rymlig och till färgen är den metallicgul/limegrön. jag tycker färgen är fräsch nu när jag vant mig vid den, men tro mig. det tog ett tag. det roliga med den är att just den här färgen bara finns i ett fåtal exemplar.

jag är så glad. min egen lilla pärla! nu kan jag bojkotta busshelvetet i all framtid och jag ÄLSKAR den tanken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback