brum brum..

Då var man precis hemkommen från stan och banken! Jag har varit där med mamma och pappa och pratat med vår persnoliga bankman för att överväga hur vi ska göra med våra besparingar (hög vuxenfaktor) Jag gillar att involvera mig i sånt här. jag kan ingenting om det så allt nytt känns lärorikt och intressant.

Jag sitter och funderar litegrann och är i valet och kvalet hur naiv jag ska vara gällande min bilaffär. det jag har att välja mellan är att ta den metallicgula bilen, samma som bilden, eller om jag ska väntar till (allra tidigast) slutet av juni och få den färg jag egentligen vill ha. Jag vill egentligen ha en silverfärgad, det har alltid varit min dröm men den är tydligen den allra svåraste att få tag i. mamma och niklas tycker att jag ska ta den metallicgula för dom tycker den är lite uppkäftig. dom kanske har rätt! Vi ska höra oss för mer imorgon och höra vilka alternativ som finns.

Det är ett stort beslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback