sushi i det fria

länge sen sist!
igår och idag är jag ledig. jätteskönt! igår var jag hos frissan och blev blondie igen. jag gjorde nya ljusa slingor, kanske för sista gången.. jag vill vara blond nu till sommaren och niklas student. efter friseringen åkte jag hem och gjorde iordning lite lunch, köttfärsbiffar och makaroner, m-m-mums.. hämtade mamma med bilen och styrde mot birsta. jag köpte studentpresent till Carro så nu är det färdigt. hittade en sak till Niklas också men han ska få mer :) det är skitsvårt att hitta något. jag vill ju att det ska vara något han alltid ska minnas och förknippa med mig.

idag, lediga dagen nr 2 ska jag träffa Emma på stan och äta lunch. vi tänkte äta sushi i de fina vädret. vi har fått rabattkuponger till jobbet så vi var snabba som hökar att nalla åt oss några :) jag gillar bara en sort men jag ska vara modig och prova ngt nytt idag. iaf en ny!

Det är sån befrielse nu när jag har bil. jag kan köra vart jag vill, när jag vill.. jag ÄLSKAR den! den underlättar mitt liv otroligt mycket! nej nu ska jag betala räkningar, det tillhör också livets hårda skola. känns skönt att jag sparat jättemkt från förra lönen nu när nya kommer imorgon. wheey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback